46% WZROST SPRZEDAŻY NOWYCH AUT MITSUBISHI W 2018 W POLSCE Polski oddział firmy Mitsubishi Motors podsumował miniony rok, w którym odnotowano bardzo wysokie, aż 46% zwiększenie liczby zarejestrowanych nowych aut spod znaku Trzech Diamentów. Tak ogromny wzrost zainteresowania modelami Mitsubishi jest efektem ubiegłorocznej premiery zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross, coraz większej popularności modeli ASX i Outlander w nowych odsłonach oraz debiutu miejskiego Mitsubishi Space Star. Bestsellerowy ASX, niepokonany Outlander i fantastyczny debiut Mitsubishi Eclipse Cross W ubiegłym roku klienci zarejestrowali w Polsce 5604 samochody spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 46% wzrost. Bestsellerem pozostał popularny SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 2168 nabywców notując wynik o blisko 6% lepszy, niż w 2017 roku. O ponad 3% większym zainteresowaniem cieszył się doceniany za przestronność, komfort i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1520 nowych klientów. Całkowicie nowy, przyciągający wzrok sportową sylwetką SUV-a coupe model Mitsubishi Eclipse Cross wjechał do polskich salonów spod znaku Trzech Diamentów w lutym 2018 roku. Przebojem wdarł się na 3 miejsce w rankingu sprzedaży aut tej marki, do końca grudnia przekonując do siebie aż 1272 nabywców. „Cieszymy się z wielkiego sukcesu rynkowego zupełnie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross, którego kluczowe zalety takie, jak sportowa sylwetka, wysoka jakość, nowy silnik i znakomity system kontroli napędu 4x4 S-AWC nie tylko otrzymały liczne nagrody, ale zostały docenione przez klientów. Wielkim sukcesem jest także stale rosnące uznanie dla uznanych modeli SUV – ASX i Outlander - pomimo coraz większej konkurencji w tym segmencie. Dziękujemy za zaufanie i w 2019 roku szykujemy kolejne nowości, pracując intensywnie nad coraz ważniejszą dla konsumentów jakością obsługi i usług posprzedażowych. ”– powiedział prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors pan Yasuyuki Oyama. O MITSUBISHI MOTORS Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w.175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ na Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents /