MITSUBISHI MOTORS ZAWIERA POROZUMIENIE O WSPÓŁPRACY W PRZYPADKU KATASTROF I KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH Z PREFEKTURĄ KOCHI Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zawarła umowę o współpracy w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych z prefekturą Kochi wraz z lokalnym przedstawicielem marki – Kochi Mitsubishi Motors Sales. MMC rozpoczyna współpracę z prefekturą Kochi w ramach Programu Wsparcia Społeczności DENDO, którego celem jest stworzenie w całej Japonii systemu szybkiego dostarczania pojazdów elektrycznych MMC na obszarach dotkniętych katastrofami. MMC planuje podpisać umowę z lokalnymi władzami w całej Japonii do roku fiskalnego 2022. Prefektura Kochi jest siódmym samorządem, który podpisał w tej sprawie umowę. Prezes zarządu MMC Osamu Masuko odwiedził Kochi i podpisał umowę z wicegubernatorem prefektury, Takaaki Iwaki oraz z dyrektorem przedstawicielstwa Kochi Mitsubishi Motors Sales, Asao Hirota. Celem porozumienia jest skrócenie czasu na potwierdzenie wymaganych informacji z samorządami lokalnymi w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych oraz szybkie dostarczenie pojazdów elektrycznych MMC do obszarów dotkniętych klęskami żywiołowymi i do stref ewakuacyjnych oraz, tak jak w przypadku hybrydowego modelu Outlander PHEV, wykorzystanie samochodu jako alternatywnego źródła energii. „Wiemy, że prefektura Kochi została poważnie zniszczona przez intensywne opady deszczu w 1998 roku” – powiedział Osamu Masuko. „Mamy wielką nadzieję, że nasze produkty przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości, spowodowanych klęskami żywiołowymi oraz zwiększą poczucie bezpieczeństwa i wsparcia w regionie”. Gdy we wrześniu 2019 r. tajfun 15 spowodował ogromne szkody w prefekturze Chiba, MMC użyczyło łącznie 12 modeli Outlander PHEV lokalnym samorządom jako źródła zasilania urządzeń gospodarstwa domowego. MMC będzie nadal zapewniać szybkie wsparcie dla obszarów dotkniętych klęskami żywiołowymi. O MITSUBISHI MOTORS Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w.175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ na Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents /