MITSUBISHI WPROWADZA ATRAKCYJNY PROGRAM SERWISOWY „OPIEKA NA 7” DLA WŁAŚCICIELI UŻYWANYCH AUT Polski oddział Mitsubishi Motors, prowadzony przez firmę Astara Poland, proponuje właścicielom używanych samochodów marki Mitsubishi atrakcyjny program serwisowy o nazwie „Opieka na 7”. Nowa propozycja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów, którzy – zgodnie z wynikami regularnie prowadzonych badań satysfakcji klientów - niezwykle cenią sobie wysoką jakość usług serwisowych świadczonych w autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors. Program „Opieka na 7” Program umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu po wygaśnięciu gwarancji producenta i jest adresowany do posiadaczy używanych samochodów, pozwalając na ubezpieczenie kosztów napraw aut w wieku do 7 lat. Ubezpieczenie kosztów naprawy to ochrona w razie wystąpienia awarii mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych. W przypadku wystąpienia awarii zapewniona jest możliwość bezgotówkowych napraw w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi bez zbędnych formalności. Do programu może przystąpić każdy właściciel samochodu marki Mitsubishi pochodzącego z polskiej lub europejskiej autoryzowanej sieci dystrybucyjnej, zarejestrowanego na terenie Polski, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i niebędącego na gwarancji producenta, w wieku do 7 lat, którego przebieg nie przekracza 200.000 km z wykonanym w ASO przeglądem kwalifikującym pojazd, potwierdzonym listą kontrolną. Najważniejsze korzyści dla uczestników programu to pewność kompleksowych napraw po zakończeniu gwarancji producenta, dokonywanie napraw w ramach ubezpieczenia w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, co podwyższa wartość rezydualną aut w momencie odsprzedaży oraz pokrycie kosztów napraw na terytorium geograficznym Europy. Dostępne są dwa warianty zakresu ubezpieczenia: podstawowy, obejmujący silnik, skrzynię biegów tylną oś i układ napędowy oraz opcja premium, która uwzględnia także zawieszenie i elementy elektryczne. Warto podkreślić, że program „Opieka na 7” obejmuje świadczenia typu Assistance, w tym holowanie i pojazd zastępczy. Więcej na temat programu „Opieka na 7” można dowiedzieć się na stronie: https://www.mitsubishi.pl/serwis/opieka-na-7 O MITSUBISHI MOTORS Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Ossowska tel. +48 609 290 133, kinga.ossowska@astara.com Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ na Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents /