
 
 

           Warszawa, 19 lutego 2014 

 

 

 

„Gazeta Finansowa” Piotra Bachurskiego zobligowana wyrokiem sądu do sprostowania pomówień 

pod adresem PMPG 

  

Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał redaktorowi naczelnemu „Gazety Finansowej” Piotrowi 

Bachurskiemu opublikowanie na łamach tygodnika w dziale „Temat tygodnia” oraz w portalu internetowym 

„GF24 – Gazeta Finansowa Online” na głównej stronie www.gf24.pl w kategorii „Temat tygodnia” zbioru 

sprostowań dotyczących nieprawdziwych stwierdzeń na temat Platformy Mediowej Point Group oraz jej prezesa, 

Michała M. Lisieckiego. Wyrok jest prawomocny.  

 

Sprostowaniu podlegają obszerne fałszywe informacje, które „Gazeta Finansowa” zamieściła w kolejnych 

artykułach w wydaniach z dnia 14.6.2013 r. pt. „Przychodzi Lisiecki do…” oraz w artykule z dnia 21.6.2013 r. pt. 

„Nie ma świętych krów, są tylko dojne krowy”. 

  

W czerwcu 2013 r. „Gazeta Finansowa” opublikowała dwa materiały, które miały na celu zdyskredytowanie 

wydawcy WPROST. Publikacje były inspirowane przez podmioty trzecie i opierały się na zmanipulowanych i 

fragmentarycznych materiałach, które nie znalazły potwierdzenia w rzeczywistości i okazały się nieprawdziwe.  

Poza powyższym prawomocnym wyrokiem, trwa proces o odszkodowanie finansowe za celowe i świadome 

rozpowszechnianie informacji sprzecznych z rzeczywistością.  

 

http://www.gf24.pl/

