05.09.2016 INFORMACYJNE „SERCE MARKI” MITSUBISHI MOTORS W POLSCE Polski oddział Mitsubishi Motors uruchomił zupełnie nowy, innowacyjny serwis informacyjny - www.press.mitsubishi.pl dla dziennikarzy i wielbicieli Mitsubishi. Witryna została stworzona na podstawie badań potrzeb tych ważnych grup odbiorców. Hybrydowy, dostosowany do urządzeń mobilnych, nowoczesny newsroom, będzie „sercem marki”, integrującym wszystkie związane z nią treści i kanały komunikacji, oferując wydajny system dostarczania i dystrybucji informacji, materiałów graficznych i multimediów - również w standardzie telewizyjnym. Nowoczesny serwis, obejmujący teksty (komunikaty, historia modeli, opisy aut koncepcyjnych) oraz blisko 10 tysięcy, grafik i zdjęć oraz filmów, został zintegrowany z kanałami mediów społecznościowych i zainteresuje także miłośników marki oraz jej klientów. Technologia kształtuje wizerunek Celem budowy nowego newsroomu było sprostanie rosnącym potrzebom użytkowników, ale także podkreślenie jednej z kluczowych cech marki Mitsubishi Motors, jaką jest innowacyjność technologiczna. „Marka, która stworzyła pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła - Mitsubishi Outlander PHEV, musi podkreślać swój wizerunek lidera technologicznego także za pomocą narzędzi komunikacji.”- uważa Kinga Lisowska – PR Manager polskiego oddziału Mitsubishi Motors. „Wyróżniający się na tle innych marek motoryzacyjnych, nowoczesny, digitalowy newsroom, integrujący wiele kanałów komunikacyjnych znakomicie spełnia funkcję technologicznej wizytówki firmy”- dodaje. Realizacja newsroomu została poprzedzona analizą potrzeb jego użytkowników oraz trendów w komunikacji. Wykorzystano raport na temat serwisów prasowych 30 marek samochodowych (https://newsroom.netpr.pl/pr/317423/newsroomy-marek-motoryzacyjnych-w-polsce-dalekie-od-wspolczesnosci) opracowany przez firmę netPR.pl - współtwórcę nowej witryny www.press.mitsubishi.pl - który pozwolił na uniknięcie wielu błędów. Duży nacisk położono na zapewnienie szybkości działania na urządzeniach mobilnych, co w przypadku współczesnych newsroomów, oferujących wiele materiałów graficznych i multimediów - wymaga doświadczenia i zaawansowanej technologii. Hybrydowe serce marki Digitalowy newsroom marki Mitsubishi w Polsce to w rzeczywistości o wiele więcej niż serwis dla mediów – to współczesny standard komunikacji z klientami i wszystkimi osobami zainteresowanymi marką Mitsubishi. Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w.175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation:https://library.mitsubishi-motors.com/contents/